Story of My Life
Long time no see
28 June 2015 . 1 purple(s) .
Mereput dan mereput dan mereput lagi. Huuuuu itu aje lah activity aku sepanjang 4 bulan nak tunggu result upu nie. Entah dpat ke tidak la aku nie sambung degree *mohon doa dari kalian ya? Doa kalian amat aku hargai* . Activity lain? Makan tido novel tv gaming dan berjalan2 di twitter Facebook wechat dan yg seumpama dgnnye. Kenapa tak update blog? Sebab malas dan malas dan malas lagi. Sekarang kakak pulak tengah cuti sem,, memang berjimba la crite dia. Wajib la ambil kesempatan sebelum dia bagi aku abang ipar kan? Nanti kalau da ade abang ipar takleh dah nak berjimba. Huhuhu

Alhamdulillah tidur yg perlu di-qadha'-kan akibat stay up dan study mcm org giler lah konon mase kat matrik dlu sudah selamat di-qadha' *senyum sampai telinga* Result keseluruhan pon dah keluar lame dahh. Alhamdulilah Alhamdulillah Alhamdulillah sebab Allah bagi lebih. Really proud with myself *riak sekejap* Pesanan to adik-adik matrik. Study la sungguh-sungguh setahun tu sekejap sngat. Tak rugi pon kalau korban makan smartphone dan pakwe/makwe kepada sesiapa yg ade la. Korban masa tidur pon perlu jugak kadang-kadang tpi sesiapa yg pandai manage time tu konfem masa tidur dia amat mencukupi. *Serious tak tipu. Kepada yg ade makwe/pakwe tu, akak sarankan Focus la on ur study first sebab korang pon belom tentu naik pelamin lagi, cuma berangan aje kan? Huhh. Lagi? Activity lain? Takde activity dahhh. Kan aku kata aku mereput aje. Nak kerja takde transport. Sekarang pon dah nak raya. Macam takpayah la kerja kan? Duduk rumah menikmati Ramadhan and Syawal aje la sebab nnt da degree susah nak dpat nikmat mcm tu dkat rumah. 

Kadang-kadang bosan jugak duduk rumah aje. Lagi-lagi time abang boyie tengah busy final. Abang paiz pulak tengah practical. Memang sedikit sunyi la sebab tak brape nak senyum sorang-sorang. Almaklumlah i nie takde pakwe kesayangan macam orang lain. Abang kesayangan i ade la. Hihi Serious. Sayang my abang much much. Terima kaseh la sudi melayan perangai adikmu yg kechik ini. LolLolLol. Jangan bagi adik kakak ipar awal² tau. Tunggu adik bagi kat abang berdua adik ipar dulu yaa? Ahahahahaahahahahaha :3

Okayyyy mata dah rabak. See you on next entry *kalau aku rajin nak tulis la* Itu sahaja cerita merepek daripada saya. Maaf kalau bahasa agak tunggang-langgang sebab dah hampir 2 tahun tak buat karangan in BM. hihihi. Sekian. Assalamualaikum. 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post