Story of My Life
11 bulan
12 April 2015 . 0 purple(s) .
Tmbah tolak cmpur bahagi dah hampir 11 bulan aku dok bumi KMS. Start pndaftaran 26 Mei 2014 wif abah and ibu. Abah angkat barang. Ibu kemaskan barang. Aku? Tengok aje .. Manja la konon nye. Hahha

Macam macam jenis manusia aku jmpe. Yg kapel. Yg gedik. Yg ajet kiut. Yg ajet ensem. Yg nerd. Yg giler2. Haaaaa tpi aku tak pernah kesah sbb bukan hal aku pon. Lantak diorg la kan.. Hahha

Study? Not bad. A little bit Tough. Stress tu normal as a student kan. . Lame lame biase je. For junior yg nk masok matrik tu, silakan~~ Matrik tak susah pon. Just effort kene tinggi setinggi klcc la. Haaaa

Exam?? Alhamdulillah Allah bgy yg terbaik. Mungkin sebab effort sndri yg mcm org giler and mcm org tkde life. Bngun buku makan tido buku lagi bngun lagi makan lagi tido lagi. Haaaaa thanks to my friends,, and my catalyst too, yg berada nun jaoh di kmns . Ecehhhh.. hahha lols

Lastly goodluck to all my friends yg ade kt matrik. Mey , emi, bolek (KMS), Hilmi (KMNS) maz, omey, qeah, azierah (KMKelantan), Walla, Kroon, Chetak (KMK), Iqbal (KMP), Aliif (KMtK), dayah (KMJ) dan yg lain2. Maap kpd sesape yg nama die tk disebut. Kelupaan. Hahha All da best shayanggsssss for PSPM2!  4.0 kayyy? InsyaAllah Amiin~~

Nahhh lanje gmbo cikit..  heee












































































The end.





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post