Story of My Life
Tentang Kita
09 January 2014 . 0 purple(s) .
Bismillahirahmanirrahim.

               Fuh, alhamdulillah. At last aku berjaya jugak tamatkan SPM. End of school. Wow! Macam mimpi je kannnn. Ahaks. Betul ke niii? Sekian lama aku menunggu saat saat ini. Woahhhhhhhhhhhhh! Bukan benda yang mudah kan. Kena tempuh SPM yang macam errrrrr --' 

               Yayyyy! Alhamdulillah sudah tamat tempoh 5 tahun aku belajar...Hahaha bajet macam dah lepas U, sedangkan baru sangat je lepas SPM. Alhamdulillah jugak aku berjaya menempuhnya dengan hati yang tenang even though ada yang buffering waktu tengah menjawab. 

               Hmm emm habis spm maksudnya tamatlah perjuangan aku dekat bumi bestari penuh barakah tu. Ya Allah, macam tak caya dah jadi alumni. Dah besa rupanya aku dengan kawan kawan yang lain. Dalam sebok sebok ,ngadap buku spm, tup tup da habis skola. Cepatnyaa masa berlalu kan? Sampailah masa yang kita semua tak sanggup nak hadapi. Perpisahan.

               Sesekali fikir.. best jugak waktu SPM ni eh? hahaha! Bergelak ketawa.. merungut bersama.. mengeluh together.. yang penting.. masa peperiksaan ialah hari yang best untuk berkongsi ilmu 'last minute' bersama kawan.. barulaaa kita menghargai jasa kawan apabila kawan kita berjaya mengupas semula minda kita yang seakan melupa.. Kita berasa sangat-sangat berterima kasih ketika itu sewaktu kawan cuba menolong kita.

               Sayang aku nak tinggalkan sekolah. itulah sekolah mengajar aku erti kehidupan remaja.. Itulah sekolah yang terakhir yang mencurahkan ilmu sehingga aku habis SPM. Sayang nak tinggalkan kawan-kawan yang banyak kerenah dari perangai tahap asid sampai ke tahap alkali.. hahaha

               Sedih rasa hati nak sebut perpisahan. Tapi macam macam manapun, kita kena hadapi jugak :'l beratnya hati nak bepisah. Malam dinner tu kita buat sebab nak RASMIKAN PERPISAHAN kita secara official nya. Malam tu semua pakai cecantik. Hensem hensem :') dalam hati aku cakap, uyo begaya jugak kawan kawan aku ni. Hahaha. Hmm tapi bagi aku semua tu tak menjadi masalah pun. Sebabnya lepas ni mungkin susah nak jumpa. Masing masing dengan haluan masing masing. Ya Allah, kuatkanlah hati kami nak hadapi pepisahan ni. Hmm :'l

               Pagi 3 Disember tu rasa berat je nak bangun dari katil. Seriously, takde mood exam pun pagi tuu. Entahlah. Hmm malam dinner tu pun aku still rasa tak brape nak happy. Sedihlah. Hmm untuk kengkawan yang lain, simpanlah semua kenangan yang kita dah cipta sesama tu k? Buat baik sesama, buat jahat pun sesama, kena marah pun sesama, gelak sesama, ketawa pun sesama :'D hahaha. Simpan leklok ahh sume memorabilia kita tu :'D Untuk budak fivers yang havoc tu, hahaha lepas ni jage diri bebaik lah. Pasni tak duk segeng dah. Masuk U nanti mestilah lenlain. Igt and simpan semua moment kita dalam hati ekk? Sayang korang semua. Jangan lupa aku tau :* And last untuk bebudak laki yang len, thanks sebab jadikan sekolah kita tu havoc.











               Then, tak lupe jugak kat AIMAN HISHAM yg selalu ingatkan aq pasal study,, pasni xde dah org nak anta message "atieka, jgn lupe study kay.!" hehe.. thanks GEMOK! tenkiu very much,, nnty time U pon ko ingatknlah aq pasal study lgy,, rindulah nk dgr ko bebel pasal study, haha :P thnx for the tie ;)

              Hmm rasanya macam dah panjang je post ni. Last word, SAYA SAYANG GEN12 BESTARI Moga jumpe lgy kt luar nnty. jangan lost contact tau!

Sekian, 
Salam sayang dan rindu dari saya, 
NURUL ATIKA BT ZAINAL ABIDIN



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post