Story of My Life
My Sad Life
12 July 2013 . 0 purple(s) .
Apa salah aku.? Apa dosa aku.? Apa yg aku dah buat.? Knape jdi mcm ni.? Knape bnde tu jdi.? Knape.? Knape.? Knape.? Eh. Banyaknye soalan aku. Hehe. Hello.! I’m back. I want to share about my sad life. L Before that, how’s your life.? Sdeyh mcm aku jugak ke.? Mesti tak en.???

            Hm,,,, mule dgn result pertengahan tahun aku. So sad. Jatuh.! Rendah.! Teruk.! Aaaaarggghhhh.!! Terok giler ar,, malu.! Cian abah ngan ibu. Konfem diorang sdeyh. Dalam sdeyh tu ade gembira jugak. Ape yg gembira uh.? Haaa,,, admet aku A. n highest dlm kelas uh. Huhu :D *senyum smpai telinga* ouhk. Aku dah sedar. SPM dah dekat. Aku kene usaha lebih. Kene struggled. Maseh ade masa walaupun dah kesuntukan masa. Down.! Tapi aku kene teros semangat. Demi abah, ibu dan masa depan aku…

Abah, ibu, ika janji. Ika akan try da best mcm ape yg ika dah buat time UPSR, PSRA, PMR ngan SMA dulu. Ika akan cube yg terbaik utk buat abah ngan ibu bangge ade anak mcm ika.

            Tapi knape skrg ibu ngan abah tak mcm dulu. Asyik cari salah aku je. Aku selalu nanges sbb tension, stress. Tak tahan kott. Sdeyh. Sdeyh giler. *nanges* kadang2 aku terfikir “dorg ni dah tak syg kat aku lagi ke.?” Astaghfirullah.!! Ape yg aku pkir ni. Hm,,

            And now, kawan2 aku je la yg dpat buat aku gelak and happy,, diorang la tempat aku stori sume problem aku. Thanks a lot,, hope lpas SPM aku tak loss contact ngan korang sume. Korang pown jgn nak busy ngan laki korang aje. Ingat aku. Hehe

            Skrg plak, sume kawan2 aku ade problem masing2. Problem ngan family. Problem ngan bestie. Problem ngan balak. Huhh. Mcm2. Memang sad life. Mungkin ni ujian Allah utk kitorang. ”kami sedang diuji.” Sabar,, sabar,, sabar,, ade hikmah disebalik sume ni. insyaAllah. Mungkin kejayaan menanti kami. Doa. Tu je yg mampu kitorg buat. Yg laen kami berserah n redha je,,



            Rasenye dah panjang lebar aku bebel.tangan dah penat. Mata dah kecik. Katil dah panggil. Tata. That’s all for this time. See you soon,, thank you and SALAM RAMADHAN.^^


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post