Story of My Life
HELLO 2014!!
01 January 2014 . 0 purple(s) .
Assalamualaikum w.b.t ('',)

First day in january. First day in 2014.

Terima kasih 2013. Banyak sangat cerita itu ini. Semua rasa ada. Yang mana indah jadi kenangan. Yang tak indah tu memang pahit rasanya. Sokaayy.

Sepanjang 2013. Banyak benda yang aku tak pernah buat aku buat. Ada jugak yang aku dah langgar pantang aku sendiri. Buat hal yang aku tak pernah buat. dengan SPM lgy. Hahaha. 

2014 dah datang. Okay. Tahun baru. Senyum. Jom muhasabah diri kita atas apa yang kita dah lakukan sepanjang tahun 2013. Kalau ada bergaduh tu cepat la kita minta maaf dan memaafkan.. kan dah masuk taon baru . so azam pon kena baru la kan? apa azam baru korang? azam lama korang dah tercapai ka?


bagi aku, tamatnya 2013 bermakna tamat sudah aku daripada digelar budak sekolah. Hah, baju sekolah pun tak tahu nak simpan kat mana. Korang ada idea? Tahun 2013 bagi aku adalah tahun yang sangat sibuk dan ditambahkan lagi dengan perasa kehidupan yang ada pahit dan manisnya.Tahun 2013 banyak ajar aku erti kehidupan sebagai senior di asrama. hik3

kepada adik-adikku yang dah balik asrama selamat belajar elok-elok. sama ja tahun ni dengan tahun lepas bila terpaksa sambut new year di hostel. Ingat tau jangan masuk tandas pukul 11.59 kerana anda akan keluar tahun hadapan :D



BTW thank you 2013 for coming in my life.Welcome 2014
Thanks for the memories ;)
love you allz <3

New year . New message

2014. it’s a new year. Its time to start again. Stop thinking abt what youre going to do and start doing it. Its time to live yr life and be a who u r. forget abt whatever happened in 2013 and just move on. Take risks and be yourself, u only have one life, its time to make the most of it. Make a new years resolution and this time achieve it no matter what the cost. Happy new year.!


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post